lunes, 31 de marzo de 2014

Reflexió de la quarta setmana a l'escola 3

En primer lloc, vaig cercar dues fitxes per fer sobre els animals i els productes, van ser molt interessants perquè per una banda havien de relacionar els sons dels animals amb els animals i per l’altra banda havien de relacionar els animals amb el que produïen. Tot i haver dos grups quant al nivell; ho varen poder fer tots, el que em va fer quedar ben satisfeta. Els que van una mica més avançats varen poder posar el nom clarament i als de l’altre nivell o ho posaven d’una manera més fàcil o jo els hi posava i ho repassaven amb el llapis.

En segon lloc, a la classe d’Educació física, el Dimecres al final de la sessió va ploure, per tant, vam haver de pujar a l’aula i vàrem jugar a “concurs de balls”, vaig descobrir que ballen molt bé, cada un amb el seu estil, jo em vaig encarregar una vegada de cercar les músiques i aturar-les i la mestra d’educació física de dir qui s’havia mogut després d’aturar la música, finalment ens vàrem canviar els rols. Va ser molt interessant.

En tercer lloc, el Divendres vàrem anar al teatre, va ser molt interessant, era en anglès. Va ser molt bo ja que la dona que ho feia contava històries agafant als fillets i els feia fer un personatge, ella deia el diàleg i ells ho havien de repetir. Els contes que es varen representar van ser: Hansel i Gretel, El cicle anatròfic i Jack y las abichuelas mágicas. No tot va ser polit, ja que un fillet mentre tornavem, es va enfadar per una raó que no me va voler contar i va començar a pigar cosses a les cotxeries, plorar i intentar mossegar-me, el vaig agafar pel braç i el vaig dur fins a l'escola, em vaig posar molt nerviosa per si passava alguna cosa i es feia mal, finalment, vam arribar bé, només hem vaig quedar amb el susto, no és la primera vegada que aquest jovenet fa això, l'intentarem ajudar de totes les maneres que poguem.

En quart lloc, reflexionant que som a la quarta setmana i cada dia al matí faig llegir-los puc dir que he vist millora amb gairebé tots els alumnes, el que em fa pensar que un poc cada dia de lectura, és molt beneficiós i és molt important assistir al col·legi, ja que els que fallen més a l’escola són els que han millorat més a poc a poc.

En darrer lloc, penso que no tinc prou autoritat encara davant els alumnes, em costa posar-me autoritària. Durant la meva estància he fet algun crit no molt fort perquè callessin, he decidit que no tornaré a cridar ni a aixecar la veu, ja que si “s’educa a crits, només respondran a crits i l’únic que aprendran per fer són crits”, jo no sóc una persona de cridar, per això, utilitzaré altres estratègies.

No hay comentarios:

Publicar un comentario