Hem hagut de fer una
classificació dels objectes de major a
menor importància perquè la tripulació de la NASA se’ls emporti en la travessa
que hauran de fer fins arribar a l’altra nau. Havíem de posar un 1 a l’objecte
més important, l’últim del qual haurien de prescindir; un 2 al segon en
importància, etc. I així fins que haguéssim posat els 15.
A jo particularment m’ha
sortit que el total C era més baix que el total A, el que vol dir que nosaltres
hem après amb les aportacions dels nostres companys.
Seguidament, hem passat a
parlar del grau d’inclusió d’una aula, que s’ha de procurar que els alumnes
estiguin mesclats, que no es separin als que els hi costa molt. És positiu fer
grups més petits per tenir una tutoria més individualitzada però no treure als
que els hi costa més de l’aula.
Després hem fet una
activitat sobre l’aprenentatge cooperatiu, s’ha dit que és un aprenentatge
grupal, individualment es diu el que s’aprèn i t’enriqueixes del que diuen els
demés. Han de participar tots els membres del grup. També s’ha parlat de 3
tipus diferents de professors.
L’estructura que els anirà
millor als alumnes que els hi costa més aprendre és la cooperativa.
Hi ha que ser capaç de
cooperar, hi ha que anar pis per pis per arribar a construir un “edifici
sòlid”.
També ens ha mostrat un
vídeo d’una classe seva on els alumnes anaven dient temes que volien treballar
pel projecte.
Finalment, ens hem posat en
grups i hem començat el context de l’aula del cas pràctic.
No hay comentarios:
Publicar un comentario