martes, 18 de marzo de 2014

Reflexió de la tercera setmana a l'escola

La tercera setmana a l'escola va començar molt bé. Havia realitzat una tasca d'animals i la vaig exposar. La tasca consistia en quins animals podíem trobar a la granja. La setmana anterior varem anar a una granja a Son Ferriol i per això vaig pensar que seria un bon tema per exposar-lis. Hi havia preguntes sobre quins animals podíem trobar a la granja i hi havia possibles respostes interactives. Si clicaven l'element correcte, els hi deia "Molt bé", sinó ho havien de tornar a intentar. Per últim, els hi vaig posar la cançó i el vídeo de "En la granja de mi tío" i una darrera diapositiva on posava diversos animals i havien de dir quins hi havia a la granja del "tio". L'activitat va sortir molt bé. Veig que encara em falten recursos per fer-los callar. Intent fer activitats que els motivin, on ells hagin d'intervenir, però fer-les així també supos que es desbaratin més, el que dificulta que estiguin tranquils.

A finals de setmana, vaig  presentar un conta dels tres porquets perquè la mestra no tenia res preparat, l'activitat va començar bé, però a mesura que anava avançant, s'anaven dispersant més, el vaig acabar una mica ràpid i després vaig procedir a posar el vídeo d'aquest, el qual els hi va agradar més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario