miércoles, 12 de marzo de 2014

Reflexió de la segona setmana a l'escola

La segona setmana no va començar amb molt bon peu, el primer dia la mestra d’educació física va tenir una sortida i no va venir i la tutota i jo ens vam haver d'encarregar de totes les classes. La que em va fer-ho passar més malament va ser concretament la d'educació física, ja que la classe se’ns va desbaratar molt, erem al pati i no varen saber jugar als jocs que ells ens demanaven i que la d'eduació física ens havia dit que ho sabrien fer bé. Hi havia fillets que ploraven, d'altres enfadats, alguns ferits, va ser un dia que hem vaig desmoralitzar molt, vaig pensar que potser no estava a l'altura.

El segon dia de la setmana varem rebre la visita de la tutora de la UIB la qual ens va tranquil·litzar una mica, potser al principi em volia carregar molt la feina però em va dir la tutora que senzillament intentàs centrar-me amb una assignatura amb un tema, fer activitats transversals per tal de que els alumnes aprenguin hàbits i absorbir tot el que pogués del grup que ens havia tocat i que disfrutés i vaig començar a canviar el "xip". A més a més, em va comentar que havíem de seguir durant tot el matí a als alumnes i no a la tutora. 

El fet de no seguir la tutora m'ha ajudat a veure diferents formes de dur al mateix grup. Aquesta setmana també varem realitzar la sortida a Son Ferriol, no es van portar massa bé, perquè es varen sentir massa alliberats i en ocasions es comportaven d'una manera "loca", però poc a poc, penso que s'aniran moderant.

El darrer dia de la setmana va ser molt positiu, l'alumne més inquiet no va venir i va fer que tots els altres poguessin avansar molt i ho fessin molt bé, em vaig donar compte de que si és possible que hi hagi un bon clima a l'aula.

Per la pròxima setmana tenc en ment fer activitats o un power point sobre els animals.

No hay comentarios:

Publicar un comentario