compost de dos personatges: na miquela
superdotada i na mariangeles sa mestra. Els hi donaran fraccions i un temps
determinat.
Primera opció: Amb 10 minuts
na Miquela ha acabat i la mestra li diu que segui i que faci silenci.
Segona opció: quan acaba
n’hi dona més, na Miquela no ho vol fer perquè és avorrit.
Tercera opció: ho acaba i
pot utilitzar la pissarra digital, na Miquela prefereix anar a cercar un llibre
per llegir.
La millor opció és la tercera, ja que realitza la tasca i després pot fer alguna cosa motivant per seguir els seus coneixements però no avorri-se seguint amb la tasca perquè ja l'ha realitzada ni quedar-se sense fer res.
Seguidament hem vist un
vídeo d’una nina d’11 anys, superdotada on sa li anaven fent preguntes sobre la seva vivència escolar. La conclusió que s'ha extret d'aquesta nina i en general dels superdotats és que haurien de rebre suport dins
l’aula si la mestra no sap atendre a les seves necessitats.
No hay comentarios:
Publicar un comentario