sábado, 5 de abril de 2014

Reflexió de la quinta setmana a l'escola 2

Durant la quinta setmana 1 dia varem anar al teatre a veure l'illa del tresor, realitzada per uns alumnes que eren del curs de 5è i 6è de Primària. Als nins no els hi va agradar molt perquè no s'entenia massa bé. A més, a molts de moments hi havia molts d'alumnes damunt l'escenari, el que dificultava que ens poguéssim centrar amb el que realment passava. Mentre tornavem un nen hem va fer una rabieta pel carrer, m'estirava, em va intentar de mossegar, va envalar-li cosses a les cotxeries, li vaig comentar a la meva mestra i va dir que ho parlaríem amb ell.

Un altre dia varem a anar a la biblioteca de Joan Alcover, hi varem anar mentres plovia. Una dona ens va contar dues rondalles, els nins es varen avorrir una mica perquè no va ser prou didàctic. 

També he hagut de llevar patates als nins, ja que estàn prohibides i pulseres perquè jugaven amb elles. 

Al pati vaig haver d'anar als del 3r cicle, a dir que deixessin jugar a futbol als de primer cicle, ja que fan veure que són àrbits i juguen ells. El que no és just, perquè cada cicle té uns dies determinats per jugar-hi. I per tots els alumnes el futbol és sagrat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario